Als bedrijf sponsoren

Wilt u het werk van onze stichting ondersteunen door met uw bedrijf een sponsoring aan te bieden? Dat kan! Natuurlijk zijn we altijd op zoek naar particulieren of bedrijven die ons financieel willen helpen, maar daarnaast zijn we ook erg blij met de ondersteuning van bijvoorbeeld materialen/middelen wat onze stichting nog meer op ‘de kaart’ kan zetten.

Levert uw bedrijf bijvoorbeeld drukwerk? Bij informatie avonden laten we graag een flyer achter. Een banier versterkt onze presentatie over Syrië. Visitekaartjes kunnen we goed gebruiken om ons netwerk uit te brijden of stickers om op de te verschepen dozen te plakken. Alles bij elkaar zorgt dit er voor dat we steeds beter gevonden en gezien worden. Zomaar een paar voorbeelden. Misschien wilt u ons helpen op een ander vlak… We horen het natuurlijk graag.

Als tegenprestatie bieden wij u aan om op onze website uw bedrijf te presenteren. Wilt u ons helpen? Vul dan ons contactformulier in en wij nemen zo spoedig mogelijk contact met u op.