Lespakket voor basisschool

Momenteel werken we hard aan nieuwe lespakketten voor het basisonderwijs. Graag vertellen we over het land Syrië. Wat is de geschiedenis van het land, wat is de cultuur, welke bevolkingsgroepen leven samen in het land? Daarnaast natuurlijk ook de recente ontwikkelingen van het land. Waarom is er eigenlijk oorlog? En wat betekent dit voor de bevolking? Is er uitzicht op vrede? Wat doen Syrische leeftijdsgenootjes nu?

We stellen u graag lesmateriaal ter beschikking. Ook geven we graag bij u op school een presentatie aan de kinderen. Het volgen van het lespakket geeft ook een mooie aanleiding om bijvoorbeeld sponsoracties te houden wat onze stichting weer in staat stelt om materialen voor de slachtoffers van de oorlog aan te schaffen.

Wilt u meer weten over de lespakketten of wilt u zich aanmelden voor een lespakket? Ga dan naar ons contactformulier. We zullen dan weer spoedig contact met u opnemen.