Onze activiteiten

INZAMELACTIES & COLLECTES
Onze stichting biedt op verschillende manieren hulp aan slachtoffers in Syrië. We richten ons op het aanvullen van de tekorten die er door de oorlog zijn ontstaan. Dit doen we door inzamelacties en collectes. Deze acties coördineren we, de spullen slaan we op. De zeecontainer vullen en betalen we. De zeecontainer verscheept onze spullen. De spullen worden in Syrië opgevangen en verdeeld. We volgen de spullen naar de eindgebruikers. We inventariseren op locatie welke spullen er voor de volgende periode nodig zijn.

ZEECONTAINER
Zodra een zeecontainer gevuld is met hulpgoederen, dan verschepen we deze richting de getroffen gebieden in Syrië. Zodra de containers aankomen worden de hulpgoederen door onze coördinatoren in Syrië verdeeld onder de getroffen instellingen of direct aan de noodlijdende burgers.

#AANVULLEN #INZAMELEN #COLLECTEREN #COÖRDINEREN #VULLEN #BETALEN #VERSCHEPEN #VERDELEN #VOLGEN #INVENTARISEREN

Hieronder ziet u een overzicht van een aantal acties die hebben plaatsgevonden:

Volg ons op Facebook voor de actuele acties.