Steun ons

Zoals bij zoveel stichtingen zijn wij afhankelijk van veel vrijwilligers, donateurs en sponsoren. Zonder deze mensen zijn wij niet in staat om hulp te bieden aan de slachtoffers in Syrië. We zijn dan ook erg dankbaar voor alle hulp die we tot nu toe hebben ontvangen.

We blijven zoeken naar nieuwe sponsoren en donateurs. Steeds weer zien we de schrijnende taferelen in de getroffen gebieden. Arme mensen die al hun bezittingen zijn verloren, zieken en gewonden die niet de zorg krijgen wat ze zo hard nodig hebben en de weduwen die het steeds moeilijker krijgen om voor hun kinderen te zorgen. We zijn erg blij met de resultaten die we tot nu hebben behaald. Toch blijft het moeilijk om te zien dat we ook een grote groep mensen nog niet kunnen helpen. Ook voor hen willen we er zijn.

U kunt op verschillende manieren ons werk ondersteunen. U kunt daarbij denken aan ondersteuning door middel van donaties maar ook op andere manieren van steun. Wilt u meer weten over hoe u ons kunt helpen? Lees dan verder op de pagina’s hieronder: